Pravilnik o finančnem delovanju združenja, delovanju sekcij in akcijah
V Mariboru, oktober 2007
Člen 1.
Združenje posluje v skladu z računovodskimi standardi. Dnevne posle opravlja sekretar Združenja ali član UO po pooblastilu predsednika UO.
Vodenje samih računovodskih poslov pa opravlja računovodski servis.
Člen 2.
Upravni odbor (UO) mora v roku 30 dni po izdelavi bilance le to predstaviti in razložiti članom na skupščini. Bilanco mora potrditi tudi nadzorni svet združenja.
Člen 3.
Predsednik oz. UO mora ob bilanci izdelati tudi:
¨ poročilo poslovanja v katerem morajo biti jasno razvidno: prenos stanja iz prejšnjega leta, prilivi in odlivi sredstev po projektih v tekočem letu in finančni rezultat – prenos sredstev v tekoče leto. Celotno poročilo mora biti skladno z bilanco.
¨ popis osnovnih sredstev združenja.
Člen 4.
Finančno in materialno poslovanje združenja se evidentira po sklopih:
¨ delo v sekcijah; evidentirajo se projekti posameznih področij,
¨ samostojni projekti; ki jih izvajajo člani, zunanji sodelavci, pravne ali fizične osebe
Člen 5.
Nečlani združenja in pravne osebe morajo za namen izvedbe določenega projekta, delovanje določene sekcije (kar je dolgotrajni projekt sestavljen z več manjših aktivnosti projektov), z združenjem (UO) podpisati pogodbo, dogovor.
Člen 6.
Izvedbo določenega projekta lahko predlaga UO-ru vsaka fizična ali pravna oseba, član ali nečlan združenja.
V predlogu za izvedbo projekta morajo biti jasno opredeljeni:
¨ cilji projekta
¨ način izvedbe in terminski plan
¨ finančni načrt izvedbe
¨ odgovorna oseba; je lahko samo ena, čeprav projekt izvaja ponuja združenju skupina ljudi,
Člen 7.
Izvedbo projekta odobri UO, ki lahko k predlogu da svoje posebne pogoje. Projekt se lahko izvede, če UO sprejme načrt in se izvajalec(i)/predlagatelj(i) strinja z dodatnimi pogoji UO.
Predlog projekta je sprejet, ko ga potrdi in podpiše UO in odgovorna oseba projekta.
Člen 8.
UO projekte razvršča v:
¨ prioritetne projekte združenja
¨ ostale projekte združenje
Razlika med njimi je v sami naravi projekta in v viru črpanja finančnih in materialnih sredstev za izvedbo.
Prioritetni projekti za združenje so vsi projekti, katerih narava sovpada z registrirano dejavnostjo združenja, kot je to opisano v Statutu združenja:
¨ Sodelovanja na tekmovanjih,
¨ izvedba tekmovanj,
¨ izvedba tečajev, urjenje potapljačev
¨ izvedba družabnih srečanj,
¨ izvedba akcij združenja,
o potapljanje za 1. maj
o jesenski tabor (teden PL)
Ti projekti lahko črpajo finančna in materialna sredstva iz sredstev združenja, kar pa mora odobriti UO. UO postavi prioritetne projekte združenje praviloma v plan dela za tekoče leto in lahko za njihovo izvedbo razpiše natečaj oz. zadolži posamezne člane združenja (ki se morajo s tem strinjati)
Med ostale projekte štejemo vse tiste, ki samo delno spadajo v obseg dejavnosti združenja.
Vsak projekt mora v svoji finančni strukturi predvideti in zagotoviti tudi:
¨ pokritje dela skupnih stroškov (računovodstvo, ...),
¨ prihodek od projekta, s katerim razpolaga združenje za izvajanje svoje dejavnosti.
Člen 9.
Na koncu vsakega projekta mora odgovorna oseba podati UO-ru poročilo o izvedenem projektu, ki mora vsebovati:
¨ objektivno poročilo o izvedbi projekta,
¨ razloge za odmike glede na podan predlog, če je do odmikov prišlo in
¨ finančno poročilo.
Člen 10.
UO lahko tudi odkloni izvedbo posameznega projekta, če:
¨ UO oceni, da narava projekta ni v skladu z dejavnostjo združenja,
¨ v predlogu projekta ni ugodeno vsem pogojem tega Pravilnika,
¨ UO ugotovi, da bodo pri projektu nastali nepotrebni stroški za združenje,
¨ UO ugotovi, da bi projekt lahko škodoval dobremu imenu združenja in/ali ni v skladu s temeljnimi akti združenja,
¨ je predlagatelj/odgovorna oseba v predhodno predlaganih/izpeljanih projektih že kršil/-a pravila tega Pravilnika ali temeljnih aktov združenja.
Pravilnik stopi v veljavo na dan pričetka delovanja združenja.
Objavljeno: 23.3.2009 @ 13:25:44
Avtor: andrejf.


